-Interim ervaren medewerker kindplanning / klantcontact kinderopvang –
Dit zegt je collega over het werken bij Kinderopvang Huizen:
‘Ons team bij kindplanning en klantcontact zorgt ervoor dat elke ouder zich gehoord voelt en dat de plaatsingen van de kinderen soepel verlopen’
Wij bieden jou:
- Een gevarieerde functie, waarbij je echt als spil fungeert tussen het dagelijkse contact met de klant en de medewerkers van de organisatie
- Binnen een informele werksfeer krijg je bovendien veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. In het team kun jij jouw persoonlijke kwaliteiten goed kwijt en vullen jullie elkaar aan, waarbij humor hoog in het vaandel staat!
- Jouw salaris ligt conform de CAO Kinderopvang in schaal 7 (afhankelijk van de ervaring tussen €2.874,- en €3.837,- op basis van 36 uur)
Jouw werk:
’s Ochtends open je de mailbox van Klantcontact, die je gedurende de dag bijhoudt. De meest uiteenlopende vragen weet jij te beantwoorden, bijvoorbeeld over:
- onze dienstverlening;
- het plaatsingsbeleid en voorwaarden;
- het ouderportaal;
- kinderopvangtoeslag en de Belastingdienst;
- Ve-indicatie en subsidie plaatsingen voor de peuteropvang;
- Daarbij komt jouw algemene kennis van de wet- en regelgeving van de kinderopvang goed van pas.
Weet je een vraag niet te beantwoorden, dan handel jij adequaat en wint informatie of advies in bij een collega of specialist.
Vanaf 9.00 uur is Klantcontact telefonisch bereikbaar. Door jouw nauwkeurige manier van werken, houd je goed overzicht over de zaken die nog verwerkt moeten worden in het systeem. Vaak volgen de telefoontjes elkaar snel op of staat er al een collega aan je bureau die iets met je wilt bespreken. Ook in lastige telefoongesprekken weet jij de rust te bewaren en de klant vriendelijk te woord te staan.
Tussendoor verwerk je de ingekomen inschrijvingen en bied je ouders vanuit de wachtlijst een passend (opvang)aanbod, gebaseerd op ons plaatsingsbeleid. Samen met de teammanagers van jouw locaties ben je verantwoordelijk voor een optimale kindplanning en voor het behalen van de omzetprognose.
Een geaccepteerd aanbod zet je eenvoudig om in een contract en zorgt voor een snelle afhandeling hiervan.
Aan het eind van de dag heb je samen met je collega’s gezorgd voor een schone mailbox en een duidelijke to do voor de volgende dag.
Ben jij dit?
Zeer klant- en servicegericht met bij voorkeur ervaring in kindplanning in de kinderopvang (Flexkids/Kidskonnect). Zowel mondeling als schriftelijk communicatief krachtig om klanten helder en nauwkeurig van antwoorden op hun vragen te voorzien. Waarbij je met een persoonlijke touch naar zowel klanten als ook collega’s luistert en inspeelt op hun wensen. Daarbij kan je makkelijk schakelen tussen werkzaamheden op de computer en het telefonisch contact met de klant.
Als medewerker kindplanning – klantcontact bij Kinderopvang Huizen werk je in een informele organisatie met een medewerkerstevredenheidscore van 8,1! Er wordt gewerkt vanuit het organisatieprincipe Samensturing, wat inhoudt: “Gezamenlijke verantwoordelijkheid met je team en de unitmanager klantcontact om mee te denken over onze dienstverlening en de ontwikkeling daarvan. Waarbij ons organisatie-doel “Ruimte bieden voor ontwikkeling aan kinderen, ouders en medewerkers” centraal staat.
Zo werken we bij Kinderopvang Huizen
Ontwikkelingsgericht
Je krijgt de ruimte om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken.
Hierin word je gestimuleerd en waar mogelijk gefaciliteerd.
Enthousiaste betrokkenheid
Gezamenlijk gaan we voor kwaliteit en doelen, zowel voor de kinderen, ouders en medewerkers.
Enthousiasme, gedrevenheid en samen zijn hierin kernwoorden.
Gedeelde verantwoordelijkheid
Wij bieden medewerkers de ruimte om eigenaarschap en beslisruimte te nemen.
Dit doen we door duidelijk te zijn over doelen, gewenste resultaten en het bieden van kaders waarbinnen gewerkt kan worden.