Coördinator facilitair zaken

Wij bieden jou:

  • Een zelfstandige, uitdagende en afwisselende functie en de mogelijkheid om mee te denken en te werken over en aan de toekomst van Stichting Kinderopvang Huizen.
  • Binnen deze functie bieden we je de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en jouw unieke kwaliteiten in te zetten, waarbij bijscholing mogelijk is.
  • Een hecht team van collega’s waar in een informele sfeer gewerkt wordt en waar je gezien wordt.
  • Een functie waarin je vanuit jouw expertise zorgt voor de juiste ondersteuning aan het primaire proces en daarmee bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen.
  • Een salaris conform de CAO Kinderopvang, schaal 8 afhankelijk van de ervaring tussen €3.135,- en € 4.283,- bruto per maand op basis 36 uur.
  • Flexibele werktijden.
  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer.
  • Verschillende bedrijfsuitjes en activiteiten waarbij we een gevoel van ‘samen’ creëren. Denk aan een zomer-BBQ en de kerstborrel.

Dit ga je doen:

Als coördinator facilitaire zaken speel je een belangrijke rol bij het zorgen voor veilige en schone fysieke werkomgeving, waar medewerkers prettig werken en klanten goed worden ontvangen.

Vakinhoudelijk heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Input leveren voor (de vertaling van) inkoopbeleid en meerjarenplan op het gebied van gebouwen, inventaris spelmateriaal, kantoorartikelen, etc.
  • Plannen en uitvoeren van het (meerjaren) onderhoud aan gebouwen, inventaris en buitenruimtes. Inclusief het uitvoeren van jaarlijkse schouw.
  • Signaleren van knelpunten ten aanzien van het beleidsterrein en initiatieven nemen die kunnen leiden tot verbetering en/of aanpassing.
  • Verrichten van marktonderzoek, selectie leveranciers, aanvragen van offertes en onderhandelen over inkoopprijzen.
  • Inkopen van materialen, producten of diensten.
  • Opstellen van contracten en serviceovereenkomsten met leveranciers.
  • Voeren van alle bijbehorende administratie (denk aan klant- en ordergegevens).
  • Optimaliseren van het inkoopproces van leverancier tot interne klant.
  • Contractbeheer van (huur)overeenkomsten en uitvoeren van hieruit voortvloeiende verplichtingen.
  • Coördineren inspecties gebouwen door brandweer of andere officiële instanties.
  • Coördineren van (interne) verhuizingen.
  • Inkoop van vervoersmiddelen en het opstellen en uitvoeren van de onderhoudsplanning.
  • Aanspreekpunt van voor externe ICT-dienstverlener.

Als coördinator facilitaire zaken werk je nauw samen met jouw leidinggevende, de unitmanager financiën en facilitair (F&F). Daarnaast werk je intensief samen met de medewerker technische dienst, die jij functioneel leidinggeeft. Je voert overleggen met unit-/teammanagers, Je adviseert en deelt je kennis en  binnen de organisatie ten behoeve van een kwalitatief betere dienstverlening. Tevens onderhoud je contact met externen, bijvoorbeeld de diverse leveranciers en verhuurders.

Waar ga je werken?

Stichting Kinderopvang Huizen biedt al 40 jaar dagopvang, peuteropvang en buitenschoolse opvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar in Huizen en omstreken. Dit doen we met 200 enthousiaste en betrokken collega’s. Je werkt in een informele en platte organisatie, waar met veel toewijding en plezier wordt samengewerkt. Onze visie is gebaseerd op het creëren van een omgeving waarin elk kind wordt aangemoedigd om zijn of haar unieke talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Dit geldt natuurlijk ook voor onze medewerkers binnen de organisatie. Als organisatie doen wij dit onder andere vanuit het organisatieprincipe ‘samensturing’’. Dit is een krachtige aanpak om iedereen te betrekken binnen de organisatie en te zorgen voor gezamenlijke verantwoordelijkheid passend bij ieders functie.

Dit neem je mee?

Je hebt hbo werk- en denkniveau, een afgerond diploma binnen het vakgebied is mooi. Je beschikt over uitstekende kennis van de relevante wet- en regelgeving of bent helemaal bereidt om je daarin te verdiepen. Daarnaast bezit je technisch inzicht en weet je makkelijk om te gaan met relevante applicaties en softwareprogramma’s.

Wat zien we nog meer graag:

  • Een oplossingsgerichte en besluitvaardige medewerker, die de ander wel kan meenemen in het proces.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk en je weet die aan te passen op je gesprekspartner.
  • Proactief en ondernemend in het signaleren en inspelen op feitelijke en verwachte ontwikkelingen.
  • Een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid.
  • Zelfstandig kunnen werken, zonder dat je alles zelf wil doen. Je ziet de waarde van effectief delegeren.
  • Stressbestendigheid, je kan goed werken onder (tijds)druk.

Kom je werken bij Kinderopvang Huizen?

Ben jij de coördinator facilitaire zaken die wij zoeken binnen Kinderopvang Huizen, mail dan je cv en motivatie naar Tabi’tha Letsch, via peno@kinderopvanghuizen.nl. Voor inhoudelijke vragen over de functie kan je contact opnemen met Marcel van der Linden via het nummer 0357200312.

Interessante baan?

Jouw gegevens
Naam(Vereist)
MM slash DD slash JJJJ
Contactgegevens
Max. bestandsgrootte: 16 MB.

Meer informatie nodig?
Stel je vraag direct aan de afdeling P&O, via peno@kinderopvanghuizen.nl